Homeopātija. “MAĢISKĀS POTENCES” 

Arnolds Lazdiņš

HOMEOPATIJA

MAĢISKĀS

POTENCES

Arnolds Lazdins, Dr. med.

Magiskas potences

“… jo pats sātans izliekas par gaismas enģeli”. 2. Kor. 11:4.

Mēs dzīvojam laikā, kad strauji pieaug visdažādākās, ar okultismu saistītās aktivitatēs. Fundamentālie atklajumi zinatne un tiesam grandiozie sasniegumi dazadas tehnikas nozares nekave daudzus augsti izglītotus un vadosus darbiniekus iesaistīties visada veida okultos pasakumos.

Pec Gelapa instituta 1990. gada datiem ap 60 miljonu amerikanu it iesaistījušies okultās darbībās. Eksiste vairak ka 3000 okultas literaturas un periodikas izdevniecibu ar kopejo pelnu ap 1 miljardu dolaru gada. Tikai zī1ēšanai vien izdoti $125 miljoni. Vācijā ir vairak okultistu neka protestantu un katolu garidznieku kopa.

Arī Latvija nav pasargata no šī okultisma vilna. Vai ir daudz tadu laikrakstu un zurnalu, kuros nebutu atveleta vieta horoskopam? Gandrīz katru nedeļu it atrodams kads sludinajums, kura tiek piedavati zīlnieku, rīkstnieku, vardotaju, dziednieku un citi tamlidzigi pakalpojumi. Profesors Keberle (Koeberle) saka: “Liekas, ka ir sācies maģijas laikmets”.

Iedzivotāju, galvenokart veco cilveku, zemais dzives limenis un naudas trukums arsta apmeklejumam, bet it ipasi dargo medikamentu iegadei, veicina palidzibas meklesanu pie dazadiem “tautas dziedniekiem”.

Liela iedzivotaju daļa, un starp tiem ari t.s. “baznicas cilveki”, praktiski neko nezina par siem “dziedniekiem”, vinu metozu pamatiem un spēka avotiem. Saja ziņā liela atbildiba gulstas tiesi uz mūsu garidzniecibu, kura – vai nu savas nezinasanas dēļ, vai ari baidoties no satana uzbrukumiem – par to klusē.

Nedrikst aizmirst jau pašā sākumā citetos apustula Pavila vardus, ka satans izliekas par gaismas engeli.

Ir sen zinama patiesiba, ka ar redzamu ienaidnieku ir vieglak cinities ka ar neredzamu. Ne jau velti armijas ir dazadi maskesanas panemieni, sakot ar vienkarsu baltu apmetni sniegaina lauka lidz pat tehniski sarezgitam iericem un metodem, veidojot namu nocietinajumus, skietamas kara tehnikas koncentresanas vietas u.t.t. ar noluku maldinat un dezorientet pretinieku. Velns, šis “melis un visu meļu tevs” (Jana 8:44), nebūt nav mazaks strategis. Vina piedavajumi biezi vien ir viltigaki neka raganas piedavatais abols Sniegbaltitei, kurs bija tik meistarigi “preparets”, ka indiga bija tikai viena – sarkana puse. To ragana ari atstaja Sniegbaltitei, pati iekozot preteja – nesaindetaja puse.

Tadas metodes izmanto ari satans, lai samulsinatu un apstulbotu cilvekus, pamazam iepinot tos savos tiklos, Iīdz upuris ir tā sasaistits, ka zaudejis katru ricibas speju.

Uzskirot Bibele 5. Mozus gr. 18:10-12; Gal. 5:20; Atkl. 9:21; 21:8; 22:15; u.c., katrs var lasit, ka Dievs aizliedz okultas darbibas un Vina sods nak par visiem burvjiem, vardotajiem, astrologiem un zilniekiem (2. Ken.17:17; Jes. 47:9,12-13; Mihas 5:11, u.c.). Seit satana darbiba paradita atklata, skaidri redzama veida. Ikviens patiess kristietis to apzinati nepienems,sadas darbibas neiesaistisies un satana nodomi nepiepildisies. Situacija it daudz grutaka, sastopoties ar maskejusos ienaidnieku, kurs, laipni smaidot, piedava saindeto abolu.

Medz teikt: “Visdargaka manta ir veseliba”. Tas del cilveki nezelo pules un lidzeklus. Ja nepalidz viens arsts, uzmekle otru; ja nelidz vienas zales, tad mekle citas. Reklamu daudz, piedavajumi dazadi un tajos var viegli nomaldities. Pareja no vienas metodes uz otru biezi vien ir pakapeniska, un kādā rajonā tās it kā savstarpeji pārklajas. Lai katru no tam pareizi novertetu, ir janoskaidro to izcelsme un pamatojums; jamekle, kadā zemē saknojas koks, kura augļus mes gribam baudīt.

No daudzajam t.s. netradicionalajam arstniecibas metodem visizplatitaka it homeopatija. Latvija to pazistama jau kops 19. gs. beigam. Izmantojot ka arstniecibas lidzekjus dazadus “dabiskus” preparatus loti mazas (homeopatiskas) devas, si metode guva iedzivotajos diezgan lielu atsaucibu. Jaatzime, ka homeopatiskas zales vairak lietoja tiesi “baznicas cilveki”, uzskatot tos par viegliem, organismam nekaitigiem dabas lidzekliem, pretstata farmaceitiskaja rupnieciba razotajam “kimiskajam” zalem.

Kadus komponentus sie preparati satur un ka tie varetu darboties, par to lielaka dala to lietotaju neinteresejas agrak un neinteresejas arī tagad. Sada “strausa politika” tomer nav ta pareizaka; vismaz kristietim ne, jo “mes neesam ne nakts, ne tumsibas berni” (1. Tes. 5:5) un mes ne tikai varam, bet mums ari vajag apspriest visas lietas, lai paturetu to, kas labs, bet atturetos no visa, kas liekas launs (1.Tes. 5:21-22; Fi1.1:10). Tatad :

Kas ir homeopatija ?

Kur ir tās pamati un izcelsme?

Kādi spēki tajā darbojas?

Vards “homeopatija” veidots no diviem grieku valodas vardiem: homoios – lidzigs, un pathos – ciešanas, slimiba. Homeopatijas dibinatajs un izveidotajs bija vacu arsts Hanemans (Samuel Friedrich Christian Hahnemann 1755. – 1843.). Neapmierinats ar ta laika medicina pastavošajam “drastiskajam” arstniecibas metodem, Hanemans saka meklet citas arstesanas iespejas. lepazinies ar savu amata brali Mesmeru (Franz Anton Mesmer 1733. – 1815.), kurs teicas atklajis t.s. animalo jeb dzivnieku magnetismu, Hanemans pievienojas Mesmera izvirzitajai doktrinai. Mesmera skolniekam de Puiseguram (de Puysegur) savukart izdevas izraisīt slimniekiem somnolentus un somnambulatorus (miegainībai un menesserdzībai Iidzigus) stavoklus, tada veida sasaistot Mesmera “magnetisko” arstesanas metodi ar spiritiskam darbībām.

Mesmera 1766. gada aizstaveta doktora disertacija ” De influxu planetarum in hominem” (“Planetu

ietekme uz cilvekiem”) sava būtībā ir astroloģija un balstita uz Paracelza atziņām.

Pec Mesmera uzskata Kosmosu caurstravo kads fizikali nepieradams pirmatnejais “Eteris” (Uraether) – pasaules dvesele, kosmisks speks, elektromagnetiska vai, ka to apzime Brunners, biokosmiska energija. Ta ir analogiska Hipokrata Vis medicatrix naturae , indiesu jogu Prana , fon Reihenbaha Od , kiniesu Ch’i , Haiti burvju Mana u.c.

Mesmera uzskati, ka dzīvi organismi izdala kadu mistisku substanci, kuru var parnest uz citu cilveku, pieskaroties tam ar pirkstgaliem, liela mera iespaidoja Hanemanu, lai gan oficiala homeopatija par to kluse. Gramatas par homeopatiju parasti raksta, ka Hanemans nonacis pie savas metodes nejausi. Viņš, kozļājot hinas koka mizu (Cortex Chinae), panacis malarijai lidzigus simptomus, ta nakot uz domam, ka ar mazam hinas koka mizas devam varetu arstet malariju.

Ta tika formulets galvenais homeopatijas postulats: “Similia similibus curentur”, – līdzīgs jāārstē ar līdzīgu.

Iepazistoties ar hinīna toksikologiju, redzams, ka saindesanas aina raksturojas galvenokart ar dazadas pakapes un veida dzirdes un redzes organu bojajumiem (līdz pat kurlumam un aklumam), uzbudinājumu un sirdsdarbības traucējumiem. Tikai, ja cilvekam ir alergija pret hininu, novero ari temperaturas paaugstinasanos. Tādēļ daudzi ārsti uzskata, ka Hanemana drudzis bijusi alergiska reakcija.

Pirms iesakam apskatit homeopatiskas arstniecibas principrus un izmantotas zales, mums nedaudz japakavejas pie sis metodes dibinataja Zamuela Hanemana personas.

Ka jau iepriekš minēts, Hanemans pievienojas Mesmera uzskatam par kaut kada fluida izdalisanos no organisma, kuru var parnest uz citu organismu, pieskaroties ar pirkstgaliem. Ari Hanemans norada, ka slimibas neizraisa kadas vielas vai mikrobi, bet tas ir tikai organisma vitala principa dinamiski traucejumi.

22 gadu vecuma Hanemans iestajas Brīvmūrnieku ložā. Saja noslepumainaja organizacija ir tik daudz mistikas, noslepumainu ritualu un okultisma, ka atrasanas taja nav savienojama ar patiesu sekosanu Kristum.

Hanemana dzīvē ir daudz tumsu notikumu. Īstu draugu vinam nebija, jo ar visiem viņš sastrīdējās. Nekur nerazdams mieru, 30 gadu laika viņš 27 reizes mainīja!dzivesvietu. Ari gimenes dzive vinam nebija svetibas. Divas meitas nomira jaunas, divas tika noslepkavotas, trīs meitam tika skirta laulība; viens dēls kļuva psihiski slims un pazuda bez vests.

Hanemans bija talu no kristietibas: Viņš par savu skolotaju pienema kiniesu filozofu Konfuciju, kurš esot vinam radijis ceļu pie Dieva. Hanemans pec naves velejies sastapties ar Konfuciju un vinu apskaut. Par Jezu vins tikai Iidzcietīgi smaidījis, nosaucot to par lielāko jūsmotāju (Erzschw,qrmer) un fanātiķi.

Hanemana uzskati un riciba liecina par pilnigu nodosanos okultismam, ka tas skaidri redzams,iepazīstoties ar homeopatijas diagnostikas un terapijas principiem. Hanemans uzskata, ka visa kosmiskaja telpa eksistē kaut kada nemateriala substance, kas sava butiba ir tira energija.

Ta uztur zvaigznu un planetu kustibu pasaules telpa, ka ari augu un dzivnieku eksistenci virs zemes, respektivi, it ka atbilst Dievam, bet noliedz Dievu kā personu, nonakot pretruna ar 1. Ticibas locekli (“Es ticu uz Dievu Tēvu, Visuvaldītāju…”) Šī substance atrodas ari katra cilveka, nosakot vina veselibu vai slimibu.

Pienemot, ka slimibu izraisītāji ir nemateriali un cilveks nesaslimst no mikroorganismiem vai kadu citu realu iemeslu vai situaciju rezultata, bet gan “dzivības spēka” traucejumu dēļ, nekada diagnoze (parasta izpratne) nav uzstadama un ari nav vajadziga. Svariga ir pasa cilveka persona, un to nosaka tikai divi faktori: ka cilveks doma un ko vins mil. Visi arstniecibas lidzekli (homeopatiskie!) vispirms darbojas uz pratu un gribu.

Homeopatiskie lidzekli tatad neiedarbojas ka materiala viela ar noteiktam fizikalam, ķīmiskām un farmakoloģiskam ipasibam, bet gan kā noslēpumaina, ar musu riciba esoso aparaturu neuztverama energija. Homeopatija arste nevis viela, bet tajā valdošie spēki un tādēļ vielas daudzumam nav nozīmes. Zales nedarbojas kimiski, bet dinamiski. Dynamis ir garīgais spēks, kas valda pār vielu, pamatojoties demoniskā darbībā. Burvis Hanemans ar savām augsti potencetajam zālēm garīgā veidā darīja veselu katru cieteju. Viens no Hanemana biografiem raksta:

“Hanemans ir logs kosmiskajai plūsmai.

Panakumus dod mazliet kaut kas no melnās mākslas. No Pazemes nāca viņa intuīcijas un Pazemē jānonāk viņa mūža darbam un viņam pašam. Viens bezdibenis sasaucas ar otru”.

Lai izprastu, kas ir šī energija un kādā veidā homeopati to iegūst, mums jaiepazistas ar homeopatisko zalu pagatavošanas principiem. Gandriz katram ir zinams, ka homeopatiskas zales ir ļoti “vājas”, jo tiek gatavotas lielos atšķaidījumos. Homeopati tomer ta nedoma. Preteji loģikai, viņi uzskata, ka, jo vairak kada viela tiek atskaidita, jo stiprak ta iedarbojas. Tadeļ arī homeopati neruna par atškaidījumiem, bet par potencem; jo lielaks atskaidijums, jo augstaka potence. Un sīs potences tiešām ir loti augstas. Labakas saprotamibas dēļ iepazisimies ar daziem konkretiem piemeriem.

Homeopati savus atšķaidijumus gatavo attieciba 1:10 vai 1:100 un to apzime ar D(decimalpotence) vai C(centesimalpotence). Lai pagatavotu “D” tipa atšķaidījumu (to sastop biezak) ir jāņem 1 g vielas un jāšķīdina 9g udens vai spirta, ta iegūstot Dl potenci. Lai dabūtu D2, nem 1g no Dl un atšķaida ar 9g šķīdinātāja utt.

Pirmaja bridī liekas, ka te nav nekas dīvains vai nesaprotams. Aina tomēr kļūst mazliet citada, ja iepazistamies, ar kadam potencem homeopati rīkojas. Apskatot dazus rupnieciski razotus homeopatiskos preparatus, redzams ka D6 un D10 nav nekads retums. Esmu redzejis preparatus, kuros kada sastavdala ir D200, tatad divsimta (!) potence. Ja kads lasitajs grib, var izrekinat, kas tas ir par atskaidijumu.

Es to nepulesos darit, jo domaju, ka pietiks noradīt, ka jau D6 ir atšķaidījums 1: 1 000 000, resp. 1 g vielas izskidinats 1 000 l ūdens.

Situaciju vel labak paskaidro t.s. Losmita konstante, kura parada, ka atskaidījumos virs D19 nav vairs pat viena molekula (!) sakotnējās substances un atskaidisanas process ir tikai kratisanas rituals. Seit tad nu rodas tira energija! D200 nebūt nav galeja robeza. Esmu sastapis literatura ari D1000.

Par homeopatisko zalu “netradicionalo” iedarbibu liecina vel kads fakts. Homeopatisko lidzeklu arsenala ietilpst arī tadas vielas, kuras ik dienas nonak organisma ar uzturu un dzeramo udeni. Ka gan varetu iedarboties, piemeram, 10 pilieni 0,01 % varamas sals skiduma, kas satur apmeram 0,05mg NaCI, ja cilveks ar uzturu sanem ap 5g varamas sals diena (tatad 1 00 000 reizes vairak)? Analizejot potencesanas problemu sikak, jasastopas vel ar kadu interesantu faktu. Nedomaju, ka homeopati paši to nav sapratusi, bet runat gan par to neruna.

Proti, udens, ar kuru gatavo milzigos atskaidijumus, tomer satur (lai arī loti maza daudzuma) dazadus piemaisijumus. Vienalga ar kadam metodem meginatu ūdeni attirit-destilet, atkartoti destilet Aqua redestillata), (apstradat ar dazadiem jonitiem, utt., absoluti tirs tas nebus. Tādēļ arī Farmakopejas (farmacijas likumu krajums) pielauj zinamu daudzumu piemaisijumu pat udenim, ko lieto injekcijam paredzeto skidumu gatavosanai. Pie mums lietotaja Farmakopeja noradits, ka Aqua pro injectionibus sausnai jabut mazakai par 0,001 %.

Parrekinot so daudzumu homeopatiskas potences, izradas, ka ta ir piekta decimalpotence, resp. D5.

Sis fakts, savukart, liecina, ka, gatavojot visas potences virs D6, farmaceits – homeopats krata nevis tiru, bet gan (homeopatiskas kategorijas domajot) netīru ūdeni. Tatad “potencesanas” laika sakotneja viela (ka kimiska substance) arvien vairak samazinas lidz pilnigai izzušanai, bet udenī esosas vielas paliek nemainīga daudzuma un “potencetajs” patiesiba “potence” skidinataja (udeni) esosos piemaisijumus.

Tagad tikai paliek jautajums, ka si homeopatu postuleta energija rodas un kada veida ta skiduma atrodas.

lepazīstoties ar attiecigo literaturu, redzams, ka (pec homeopatu uzskata) enerģija no vielas atbrivojas kratisanas procesa. Jo vielas daudzums pakapeniska atskaidisanas procesa samazinas, bet kratisanas kopejais ilgums pieaug, jo vairak energijas rodas, resp. notiek kosmiska uzladesanas un izdalas primara substance.

Homeopatisko skidumu pagatavosana izmantota kratisana nav tada, ka to saprot kīmija un farmacija, bet gan noteikts magisks rituals. Parasti katru atskaidijumu krata 10 reizes, izdarot vezienus virziena atpakal, lai gan var but ari citi priekšraksti.

Homeopatiskos preparatus rupnieciski razo tikai dazas firmas. Viena no pazistamakajam ir Vacijas firma “Weleda”, kura ciesi saistita ar antropozofiju.

Firmas izdotaja gramata “Die Grundlagen der Potenzierungsforschung” (“Potencesanas petniecibas pamati”) noradits, ka atskaidījumi jākrata pilnmēness pusnaktī 12 reizes, ar 12 vezieniem Mēness vai Zodiaka zimju virziena. (Citats no K. Koch “OkkultesABC’~. Tada veida ari notiek “kosmiska uzladesanas”. Kosmosu par sava speka avotu uzskata gandriz visi burvji, pendeletaji, dabas dziednieki, okultie praktiki un dazadi spiritiski mediji. Sim magiskajam kosmiskajam spekam nav nekada sakara ar fizika pazistamajiem kosmiskajiem stariem.

Nevar tomēr izsleēgt, ka kaut kādi okulti spēki nāk ari no tā cilvēka, kurš šīs “potences” gatavo. Neaizmirsisim Mesmera un Hanemana uzskatu sakritību!

Tatad kratīšanas procesā atšķaidījumā no ārienes ieplūst spēks un energija, kas ir identiska Kosmosa spēkam. Hanemans uzskatija, ka ar “dinamizaciju” palidzibu zalu viela tiek subtilizeta par gariga veida speku un savu metodi viņš saņēmis spiritiskā atklāsmē. Viņš ir arī spiritualists, jo uzskata, ka visa materija ir gars. Tas ir absoluti nebibliski.

Homeopatija atbilst ari antropozofijas dibinataja Rudolfa Steinera un vina piekriteju uzskatam, ta iegustot jaunu variantu firmas “Weleda” medikamentos. Tas liecina, ka homeopatijas koks dzili saknojas magija un okultisma.

Zemmelveisa muzeja Budapeštā atrodas Hanemanam veltita slavas dziesma (Laudatio). Tur, starp citu, rakstits (vacu tulk.): “…dann kamst Du!

Und beschworest aus kleinsten Atomen die Geister, schickest durch Zauberkraft sie uns als heilende zu. (… tad nāci Tu! lzsauci mazo atomu garus un ar savu burvja spēku sūtīji mums kā dziedinātājus)”.

Domajot par homeopatisko lidzeklu lietosanu, S. Pfeifers raksta: “Es personigi nevaretu … nevienam pacientam parakstit homeopatiskos lidzekjus. Es ipasi gribetu bridinat no līdzekļiem, kuri parsniedz D6 potenci, jo to iedarbibu var izskaidrot tikai okulti” (citats pec K. Koch). “Ists homeopats tomer lieto sakot ar D30, lai būtu drošs, ka viņš vairs neiedarbojas ar materiju” (T. Detlefsens). Fakts, ka parakstitais medikaments nesatur “neka” no ta, ko sola uzraksts, jau rada dazas problemas; tās vēl pavairo zāļu dozēšana. Ja D30 janem 7 pilieni vienreiz diena, bet D200 (kura tacu sen vairs neka nav) 1 reizi 6 nedelas, tad tas ar veselo sapratu nav izskaidrojams. Saja gadijuma var darboties tikai okulti speki.

Iepazistoties ar mums pieejamo, pedejos gados izdoto literaturu, liekas, ka homeopatija patreiz piedzivo ipasu uzplaukumu Krievija. Homeopatijas un citu “netradicionalo” arstniecibas metozu popularizesana iesaistijusas vadošas medicinas iestades, piemeram, I. M. Secenova Maskavas Medicinas Akademija notiek kursi homeopatijā un citās paramedicīnas nozarēs.

Maskavas izdevnieciba laidusi klaja vairakus fundamentalus darbus, kurus sarakstijusi sava laika ieverojami homeopati.

1998.g. tika no jauna izdots Dz. Kenta 1900.g. anglu valoda sarakstitas gramatas krieviskais tulkojums “Lekcii po filosofii gomeopatii” un V. Bernikes “Materia Medica gomeopaticeskich preparatov” 1927.g. izdevums.

Palasot so literaturu, jutama it ka Pazemes demonu elpa. Ilustracijai – tikai viens piemers – citats no ieprieks minetas Dz. Kenta gramatas.

Autors raksta: “Cilveku ka personu nosaka nekas cits ka tikai tas, ka vins doma un ko mil. Visi arstniecibas preparati pirmam kartam darbojas uz sapratu un gribu, ietekmejot cilveka spejas domat un izteikt savu gribu. Izpetot Aurum (zelta) patogenezi, mes konstatejam, ka dazadas saistibas (simpatijas) visstiprak sagrauj tiesi sis preparats. Visstipraka no visam iespejamajam saistibam ir cilveka pieķeršanās dzivibai. Aurum sagrauj to tik talu, ka cilveks vairs negrib dzivot un izdara pašnāvību. Argentum (sudraba) iedarbibā tā izmainas cilveka apzina, ka rodas stipri atminas traucejumi un zūd spēja racionali domāt. Lidzigu iespaidu uz sapratu un gribu mes atrodam visiem homeopatiskas Materia medica aprakstitajiem preparatiem. Tie visi pirmkart rada konkretas psihiskas izmainas un tikai velak paradas to iedarbiba uz audiem, sistemam un atseviskiem organiem.”

Homeopatu aprakstīta zelta un sudraba iedarbiba nekada veida neatbilst vispārzināmajai šo vielu farmakologiskajai vai toksiskajai iedarbibai. leskatoties attiecigaja literatura, redzams, ka metaliskais zelts, un tapat ari sudrabs, ir cilveka organismam pilnigi indiferentas vielas.

So metalu organiskos vai neorganiskos savienojumus retos gadijumos izmanto ka arstnieciskus lidzekjus (zeltu – hronisku poliartritu arstesanai; sudrabu – arigi, ka vaju dezinficetaju). leprieks mineta psihiska iedarbiba tatad piemīt tikai homeopatiski pagatavotam zelta un sudraba “potencem”.

ledzerot sudrabu saturosus preparatus liela daudzuma, novero gremosanas trakta kairinajumu; zelta preparati var izraisit ari aknu, nieru un asinsradošo organu bojājumus, bet iedarbiba uz psihi vai ari speja izraisit vispareju organisma sabrukumu nav konstateta ne no ārstnieciskām, ne toksiskām devām.

Rupigi analizejot iepriekš minētās paradības, pat negribot rodas asociacijas ar magiski izraisītām saslimšanām, ko praktize dazu Afrikas cilsu burvji. Es, protams, negribu teikt, ka homeopati nodarbojas ar melno magiju. Gribu tikai pieverst uzmanibu konstatejumam, ka ar homeopatiskas potencešanas metodi var tadas organismam indiferentas vielas ka zelts un sudrabs, pārvērst agresivos preparatos, ar izteikti negatīvu psihotropu darbību.

Apkopojot ieprieks teikto, jaatzīst, ka homeopatija savos pamatos ir magiska,, okulta zinatne un tas darbibas principi nav izskaidrojami ar mums zinamam petīšanas metodem. Potencešana, spēka bagātināšana un uzkrāšana, ka ari atskaidijumu kosmiska uzladēšana ir okults, medials process. Lielaka slimnieku daļa, kuri lieto pec Hanemana principiem pagatavotus medikamentus, protams, nezina par metodi, ar kadu tie gatavoti un kada rakstura speki tajos ietverti.

Kristietim tas tomer ir jazina, lai varetu izskirties, vai vins grib tadus lietot vai ne.

Ja kristigi dziednieki noraida kadas atseviskas dziedniecibas metodes ka nepienemamas, bet izmanto homeopatiju, dazkart atzistot to pat par kristīgu ārstēšanas veidu, tad jasecina, ka ta ir briesmīga nekonsekvence un apmatiba. Neatkarigi no ta, ka mes aplukotu homeopatiju, ta nenoliedzami ir magiska – pat vairak magiska neka citas paramedicīnas metodes (I. Oepen; O. Prokop). Ja tomer kristietis, parliecībā par homeopatiska lidzekla nekaitigumu, to ir lietojis, tad nav jābaidas un jādoma, ka viņš tulit būtu nonācis kada magiska vai demoniska spēka iespaidā. Ir svarigi, vai cilveks “sadas lietas dara apzinati vai neapzinati. Tapat loti iespejams, ka homeopatisko preparatu rupnieciskaja razošanā šie rituali netiek ieveroti; tadel īstie homeopati atzist tikai aptieka gatavotos.

Ka jau sakuma mineju, pareja no vienas metodes uz otru biezi vien ir pakapeniska un kada rajona tas var it ka savstarpeji parklaties. Kurts Kohs sava fundamentalaja darba “Seelsorge und Okkultismus” (“Dveselkopsana un okultisms”) homeopatijas problemu apskatijis nodaļā “Conexus inversi”, t.i. “Šķērssaistibas” (Querverbindungen). Dazreiz procesi ir ta saistijusies, ka nav iespejams ar vienu vardu tos raksturot ka labus vai sliktus, tos pienemt vai noraidit, piemeram, tie nedaudzie homeopatiskie preparati, kuros ir tikai neatskaidītas (“nepotencetas”) tinkturas (Urtinktur), ko apzime ar O. Tas ir homeopatiski neapstradatas un tadej praktiski neatskiras no parastam, aptiekas noperkamam tinkturam.

Tadeļ ikvienam cilvekam, pasam iepazistoties ar metodes butibu un ludzot dievisku gudribu, ir jaizskiras par savu ricibu, apdomajot,.vai viņš grib ielaisties kompromisa ar mistisko, okulto, ta riskejot nonakt zinamas demoniskas saistibas.

Jau pieminetais Kurts Kohs raksta: “Ich wuerde nie homeopathische Medizin nehmen. (Es nekad nelietotu homeopatiskus arstniecibas lidzekjus)…” Apustulis Jēkabs raksta: “Bet, ja kādam no jums trūkst gudrības, tas lai to lūdz no Dieva, kas visiem dod devīgi un nepārmezdams … bet lai viņš lūdz ticībā.” (Jek.1:5-6).

Cilveki, veledamies kļūt veseli, ierauga tikai dazado metozu daudzsoloso fasades pusi, neieverojot, kas aiz tas slepjas. Patiesam kristietim tomer jaapzinas, ka vina kermenis ir Svēta Gara mājoklis un ka viņš ar miesu, dvēseli un garu pieder Tam, kurš viņu atpircis no demonu varas un mūžīgas nāves. Viņš pieder Jēzum, kurš saka: “Nebīstieties no tiem, kas miesu nokauj, bet dvēseli nevar nokaut; bīstieties vairāk no tā, kas miesu un dvēseli var nomaitāt ellē” (Mat. 10:28) un “… ir labāk, ka viens no taviem locekļiem pazūd, nekā visa tava miesa nonāk ellē” (Mat. 5:30).

Kads slimnieks pansionata “Bethel” (Vacija) savam ratinkreslam bija piestiprinajis uzrakstu: “Labāk ar Kristu slims, neka bez Kristus vesels”, tada veida skaidri paradot, ka ir vel kaut kas svarīgaks par veselibu. Ari slims budams, es esmu Dieva bērns sava Tēva namā.

Jēzus saka – “Es esmu ceļš, Es esmu durvis, Es esmu dzīvība”. Viņš mūs no tumsas ir ievedis Savā gaismā un skaidrībā un darījis par Gaismas bērniem.

Jēzum mēs piederam, Viņā mēs esam – dzīvē un nāvē, laikā un Mūžībā.

Izmantota literatura:

1. Manfreds Heide. Veseliba garam un miesai.

RTga, 1998. 109.-134. Ipp.

2. Kurt Koch. Seelsorge und Okkultismus.

Lauterbach, 1991. 591.- 607. Ipp.

3. Kurt E. Koch. Okkultes ABC. Aglasterhausen,

1998.

4. R. Ludewig, K. Lohs. Akute Vergiftungen.

Jena, 1988. 225.-226., 424.- 425. Ipp.

5. J. Maizite. levads praktiskaja farmacija. Riga,

1946.g. 131.-136. [pp.

6. Dz. Makdauels, D. Stjuarts. Okultisms. SR,

1996.

7. Mesmerismus. Woerterbuch der Medizin.

Berlin, 1956. 556. Lpp.

8. – Ztschr. Ges. Inn. Med. 41. Nr.12, 1986. 348.

354. Ipp.

9. V. Bernike. Materia Medica gomeopaticeskich

preparatov. Moskva, 1998. 101. Ipp.

10. Dz. T. Kent. Lekcii po filosofii gomeopatii.

Moskva, 1998. 11.-12. Ipp.

35 komentāru

  1. Anonīms saka:

    Autors rīkstniecību pieskaita okultismam. Protestēju. meklējām ūdens viet, kur iedzīt spici. Ja jau viss, kur nedarbojas ķīmiskās zāles smagās devāsir olultisms tad puse no psihiatru aresenāla ( hipnoze, suģestija ) arī ir okultisms.Un placebo efekts? Un allopāta mīļi izrunāti vārdi?

  2. Anonīms saka:

    Es domāju, ka zīlēšana ir saistīta ar varbūtības izmantošanu, kur vēlamo varbūtību nosaka trnscendentāls “demons”. Turpretī svērtenis darbojas kā termometrs.Arī asinsspiedienu var mērīt ar svērteni uz fizikas likumu? pamata – kad manšete atslābusi un asinis artērijā plūst, svārsts svārstās.Piedošanu, varbūt tie likumi nav zinātniski formulēti, tāpat kā ūdens āderes.Bet ūdens āderēs nekā demoniska nav. Man nav spēju just, bet kad viens jūtīgāks uzlika roku uz pleca, rīkstīte griezās ārā no rokām, turēju, miza krakšķēja.Tas nebija nekāds okultais seanss, meklējām vietu ,kur iedzīt ūdens spici.

  3. Anonīms saka:

    Ak, Kungs, kādi murgi!
    Vēlētos uzzināt – (ja autors tiešām ir dr.med.) – kura farmācijas kompānija Jūs ir iepinusi savos valgos un maksā par šādu rakstu radīšanu? Ja vēlaties oponēt, varbūt nākamreiz Jūs savu laiku varētu veltīt pētījumam par farmācijas biznesa attīstību?

    Biju pārliecināta, ka tikai mēs, katoļi, esam tik ļoti sapinušies aizdomu mudžeklī, ka jebkuru lietu un procesu, ko nespējam saviem prātiem aptvert un izskaidrot, uzreiz piedēvējam sātanam. Diemžēl viduslaiku aprobežotība joprojām dzīva!

    Vai Jūs domājat, ka Dievs, savā varenībā, radot cilvēku “pēc sava ģīmja un līdzības”, to ir radījis tik vienkāršotu – tikai kā pārtikas pārstrādes aparātu, uz kuru var iedarboties tikai fiziskā un ķīmiskā veidā? Un, ja mēs joprojām nevaram savos prātos aptvert un ar esošajām ķīmijas un fizikas teorijām pierādīt un izskaidrot noslēpumu par cilvēka dvēseli un garu, par ticības fenomenu un, visbeidzot, Dieva esību, vai Jūs teiksiet, ka tā visa nav? Bet varbūt cilvēks vienkārši vēl nav iemācījies izmantot lielāku procentu sava smadzeņu un saprāta potenciāla, lai apgūtu pasaules, šī smalkā meistardarba, norises (bioenerģētiku utt.)…

    Vēlos vērst autora uzmanību uz faktu, ka arī “tradicionālo” medicīnu viduslaikos vajāja šādi pat tumsonīgi un svētulīgi cilvēciņi, kuri savas aprobežotības dēļ jaunos zinātnes censoņus izkāva un dedzināja uz sārta kā ķecerus un sātana kalpus, utt. Bail iedomāties, kāda būtu pasaule tagad, ja joprojām triumfētu bakas, lepra, mēris… izmirusi varbūt?…

  4. Anonīms saka:

    Ak, Kungs, kādi murgi!
    Vēlētos uzzināt – (ja autors tiešām ir dr.med.) – kura farmācijas kompānija Jūs ir iepinusi savos valgos un maksā par šādu rakstu radīšanu? Ja vēlaties oponēt, varbūt nākamreiz Jūs savu laiku varētu veltīt pētījumam par farmācijas biznesa attīstību?

    Biju pārliecināta, ka tikai mēs, katoļi, esam tik ļoti sapinušies aizdomu mudžeklī, ka jebkuru lietu un procesu, ko nespējam saviem prātiem aptvert un izskaidrot, uzreiz piedēvējam sātanam. Diemžēl viduslaiku aprobežotība joprojām dzīva!

    Vai Jūs domājat, ka Dievs, savā varenībā, radot cilvēku “pēc sava ģīmja un līdzības”, to ir radījis tik vienkāršotu – tikai kā pārtikas pārstrādes aparātu, uz kuru var iedarboties tikai fiziskā un ķīmiskā veidā? Un, ja mēs joprojām nevaram savos prātos aptvert un ar esošajām ķīmijas un fizikas teorijām pierādīt un izskaidrot noslēpumu par cilvēka dvēseli un garu, par ticības fenomenu un, visbeidzot, Dieva esību, vai Jūs teiksiet, ka tā visa nav? Bet varbūt cilvēks vienkārši vēl nav iemācījies izmantot lielāku procentu sava smadzeņu un saprāta potenciāla, lai apgūtu pasaules, šī smalkā meistardarba, norises (bioenerģētiku, teoriju par enerģijas laukiem utt.)…

    Vēlos vērst autora uzmanību uz faktu, ka arī “tradicionālo” medicīnu viduslaikos vajāja šādi pat tumsonīgi un svētulīgi cilvēciņi, kuri savas aprobežotības dēļ jaunos zinātnes censoņus izkāva un dedzināja uz sārta kā ķecerus un sātana kalpus, utt. Bail iedomāties, kāda būtu pasaule tagad, ja joprojām triumfētu bakas, lepra, mēris… izmirusi varbūt?…

  5. Anonīms saka:

    šim rakstam “atbilstošs” ieteikums ;)

  6. Anonīms saka:

    Harij! Esmu kristiete- pusakla.Zinu un ticu,ka Dievs man dos tik ilgi redzi- cik saskatis par vajadzigu,bet ne par to ir runa.Manam bernam bija klepus. Vīram ir astma.Kad aizvedu pie pediatra,jo saku uztraukties(tur bija viņas aizvietotaja). Dr.ieteica uz 3-4 dienam pagulēt slimnica,lai tas nepārverstos astma u.t.t.Teica,ka kīmija atri savedīs kartiba.Manam, deliņam bija tikai 6.menesi.Katru dienu vinu “pičkāja” ar tam kimijam un palika sliktak- taisija 2 reizes ned.bronhoskopiju!Berns nokritas svara un kluva bals- ara mus nelaida. Berns raudaja,jo gribēja est,bet luk jāēd tas,ko Dr.saka,bet to bērns atsakas est.Lidz vienu dienu,kad jau tur bijam nodzivojusi menesi- Dr.pateica,ka izskatamies slikti,lai ned.padzivojam majas un tad nakam atpakal- es biju laimiga dzirdet šos vārdus. Atpakaļ mēs neaigajam,bet aigajam jau nu pie musu pediatres,kura apskatijas uz manu puiku un teica- aizej pie homeopates Ingas kalniņas- izmegini(sliktak nebūs).Aizgajam- izklausinaja,uzdeva jautajumus un izrakstija graudinus un pilienus.Pastastija,kas tās par zalem,ka radušās šīs zāles u.t.t. Paldies viņai,jo puiku pec 2.ned.ne pazit. Atguva svaru,paradijas jau nedaudz sārtums un galvenais nebija klepous! Ko es šo rakstu jums gribeju teikt- ja jel viena homeopate ar svertena palidzibu centas noskaidrot,kas jums labak neders,tad jau tas nenozime,ka ta dara visi. nevajag jau pēc viena mest uz visiem.Ja jel manu pusmasu skolas izlaiduma laika izvaroja viens virietis,tad jau visi viriesi ir maitas u.t.t.Bet viņa satika brinisķīgu virieti un nu ir jauka 2 bernu gimene.tas ta- viela pardomam.

  7. Anonīms saka:

    ?

  8. Anonīms saka:

    man jāsaka OMG. šķiet, ka Arnolds Lazdiņš atdiebis pa taisno no drūmākā viduslaiku perioda. Pateicoties šādiem garīgo lietu pētniekiem arvien vairāk ar veselo saprātu apveltītu ļaužu izlemj par labu individuālam garīgam darbam un komunikācijai ar Dievu nevis saskarei ar baznīcu, kuras pārstāvju vairums tā arī palikuši ielipuši priekšteču aizspriedumu zīmoglakas ciešajā tvērienā.

    Skumji arī par Harija ģimeni un īpaši par uzstādījumu, ka ārstēties vēlams ar dabiskām zālēm, bet ne garīgām, kā tiek sauktas homeopātiskās.Manuprāt tieši garīga dziedināšana (ja homeopātiju vispār par tādu var nosaukt) ir vismaz pakāpi augstāk un vēr†igāka arī sirdzējam par jebkuru ķīmisku vai sintētisku vielu. Drīzāk tās varētu nosaukt par vella darbu, jo jebkurām ķīmiskām zālēm ir blakusparādības un ārstējot vienu kaiti mēs riskējam iegūt citu.

    Kāda maģija? Ja tā būtu maģija, tad līdzētu jebkurā gadījumā. Vai tad melnajiem spēkiem nebūtu izdevīgi apmāt maximumu ļaužu. Taču homeopātisko zāļu lietošana ir iedarbīga tikai tad, ja ārsts ir bijis kompetents un pratis uztvert slimnieka dabu un dot viņam īsto medikamentu.
    Jautāšu, kādēļ autors nevēlas nosaukt farmaceitiskās rūpniecības radītās zāles par maģiskām. Lai aizbrauc uz šīm fabrikām, apskatās un redz, ka no tā visa ir vēl mazāka skaidrība – gan par ražošanas procesu, gan zāļu darbību. Zinātnieku piedāvātajam ķīmisko preparātu darbības skaidrojumam autors nez kādēļ ir noticējis. Taču ja viņš palasītu zāļu darbības mehānismus, ieraudzītu, ka vairumā gadījumu tie nav izpētīti un ir neskaidri. Zinātniekiem vnk ir gadījies atklāt, ka viela ar tieši šādu konfigurāciju ietekmē organisma atbildreakciju tieši tā un novērš kādas slimības izpausmi. Uzsveru – novērš izpausmi nevis sakārto organismu. Vai tad tas nav visai melni – kļūt zāļatkarīgam un nekad nedabūt sevi pie pilnas veselības kā tas ir augsta asinsspiediena, sirds slimību, astmas, CD, psihisku slimību utt gadījumā? Tādēļ ir vērts pirms ķengāšanās apdomāties un palūgt Dievam padomu: “vai tiešām kādam var palīdzēt manu īpatno aizdomu publiska izklāstīšana.”

  9. Kristuci saka:

    Raksta autors ir rūpigi centies studēt informāciju par homopātiju, tomēr raksts diemžēl ir ļoti tendenciozs. Tā kā neesmu profesionāle nedz homeopātijā, nedz arī ļoti garīgs cilvēks, neņemos citus mācīt. Tomēr arī Dr. Lazdiņam ir jātaceras, ka viņš nav Dievs tas kungs. Domāju, ka katrā no mums ir dabiskas spējas sajust, kas ir labs un kas ir ļauns, protams prasmīgi manipulējot ar Bībeles citātiem vai pieejamo informāciju par homepoātiju(kā juristi, kas tiesas prāvā attaisno slepkavas), ir iespējams pārliecināt, ka, piemēram, homeopātija ir kas pavisam ļauns un ir pretējs Dieva likumiem.
    Tam komentāra autoram, kuram slimo bērni, iesaku nebaidīties no homeopātijā izmantotās svārstiņa metodes, tajā nav nekā slikta vai okulta. Varat pats savā ģimenē izmatot citu metodi, kas arī tiek pielietota homeopātijā. Šādi var pārbaudīt vai kāda viela ir vajadzīga(laba) konkrētam cilvēkam. Apsēdieties uz krēsla ar taisnu muguru un neatbalstieties pret atzvelkni, vienā rokā klēpī paņemiet kādu vielu, bet otru roku paceliet taisnu pleca augstumā un turiet to pēc iespējas stingri, bet otram cilvēkam pieliekot spēku jāmēģina iztaisnoto roku nospiest uz leju. Ja rokā daudz spēka tad produkts der, ja raoku pavisam viegli nospiets uz leju, tad šis produkts neder. Šādi varat salīdzināt dažādus produktus, piemēram, paņemiet glāzītē tēju un kafiju, vai ūdeni un šņabi. Lai izslēgtu kādu ietekmēšanos varat iesākumā izmēģināt ar līdzīgiem pēc izskata produktiem,piemēram ar ūdeni un šņabi, bet pēc rokā esošā spēka noteikti sajutīsiet, kurš produkts Jums nesīs labumu, bet kurš ļaunumu.
    Vai tiešām slimo bērnu tētis arī šajā metodē saskata ko ļaunu un pretēju Dieva gribai?
    Nu aizejiet pie Homeopāta nopērciet pudelīti izrakstīto zāļu un paņemiet ari paciņu izrakstīto tradicionālās medicīnas zāļu un, izmantojot roku spēka metodi, ar slimo bērniņu izmēģiniet, kuras zālītes tad būs derīgākas. Un tad pieņemiet lēmumu.
    Mans viedoklis ir tāds, ka Dievs atsaucoties uz Jūsu lūgšanām dod Jums iespējas ārstēt savus bērnus, bet Jums pašam protams šīs iespējas ir jāizmanto. Ja jūs būtu izsalcis un lūgtu Dievu, lai Jūs pabaro un tad kāds labs cilvēk piedāvātu Jums ēdienu, lai gan šis ēdiens būtu gatavots pēc citas receptes nekā ierasts Jūsu ģimenē, Jūs taču ēstu un remdētu un nebūtu šaubu, ka tā ir atbilde uz lūgšanām.
    Dievs ir radījis katru no mums un devis katram no mums spējas sajust, kas ir labs un ļauns, tapēc uzticēsimies arī sev.

  10. Anonīms saka:

    Raksta autors ir rūpigi centies studēt informāciju par homopātiju, tomēr raksts diemžēl ir ļoti tendenciozs. Tā kā neesmu profesionāle nedz homeopātijā, nedz arī ļoti garīgs cilvēks, neņemos citus mācīt. Tomēr arī Dr. Lazdiņam ir jātaceras, ka viņš nav Dievs tas kungs. Domāju, ka katrā no mums ir dabiskas spējas sajust, kas ir labs un kas ir ļauns, protams prasmīgi manipulējot ar Bībeles citātiem vai pieejamo informāciju par homepoātiju(kā juristi, kas tiesas prāvā attaisno slepkavas), ir iespējams pārliecināt, ka, piemēram, homeopātija ir kas pavisam ļauns un ir pretējs Dieva likumiem.
    Tam komentāra autoram, kuram slimo bērni, iesaku nebaidīties no homeopātijā izmantotās svārstiņa metodes, tajā nav nekā slikta vai okulta. Varat pats savā ģimenē izmatot citu metodi, kas arī tiek pielietota homeopātijā. Šādi var pārbaudīt vai kāda viela ir vajadzīga(laba) konkrētam cilvēkam. Apsēdieties uz krēsla ar taisnu muguru un neatbalstieties pret atzvelkni, vienā rokā klēpī paņemiet kādu vielu, bet otru roku paceliet taisnu pleca augstumā un turiet to pēc iespējas stingri, bet otram cilvēkam pieliekot spēku jāmēģina iztaisnoto roku nospiest uz leju. Ja rokā daudz spēka tad produkts der, ja raoku pavisam viegli nospiets uz leju, tad šis produkts neder. Šādi varat salīdzināt dažādus produktus, piemēram, paņemiet glāzītē tēju un kafiju, vai ūdeni un šņabi. Lai izslēgtu kādu ietekmēšanos varat iesākumā izmēģināt ar līdzīgiem pēc izskata produktiem,piemēram ar ūdeni un šņabi, bet pēc rokā esošā spēka noteikti sajutīsiet, kurš produkts Jums nesīs labumu, bet kurš ļaunumu.
    Vai tiešām slimo bērnu tētis arī šajā metodē saskata ko ļaunu un pretēju Dieva gribai?
    Nu aizejiet pie Homeopāta nopērciet pudelīti izrakstīto zāļu un paņemiet ari paciņu izrakstīto tradicionālās medicīnas zāļu un, izmantojot roku spēka metodi, ar slimo bērniņu izmēģiniet, kuras zālītes tad būs derīgākas. Un tad pieņemiet lēmumu.
    Mans viedoklis ir tāds, ka Dievs atsaucoties uz Jūsu lūgšanām dod Jums iespējas ārstēt savus bērnus, bet Jums pašam protams šīs iespējas ir jāizmanto. Ja jūs būtu izsalcis un lūgtu Dievu, lai Jūs pabaro un tad kāds labs cilvēk piedāvātu Jums ēdienu, lai gan šis ēdiens būtu gatavots pēc citas receptes nekā ierasts Jūsu ģimenē, Jūs taču ēstu un remdētu un nebūtu šaubu, ka tā ir atbilde uz lūgšanām.
    Dievs ir radījis katru no mums un devis katram no mums spējas sajust, kas ir labs un ļauns, tapēc uzticēsimies arī sev.

  11. Anonīms saka:

    Raksta autors ir rūpigi centies studēt informāciju par homopātiju, tomēr raksts diemžēl ir ļoti tendenciozs. Tā kā neesmu profesionāle nedz homeopātijā, nedz arī ļoti garīgs cilvēks, neņemos citus mācīt. Tomēr arī Dr. Lazdiņam ir jātaceras, ka viņš nav Dievs tas kungs. Domāju, ka katrā no mums ir dabiskas spējas sajust, kas ir labs un kas ir ļauns, protams prasmīgi manipulējot ar Bībeles citātiem vai pieejamo informāciju par homepoātiju(kā juristi, kas tiesas prāvā attaisno slepkavas), ir iespējams pārliecināt, ka, piemēram, homeopātija ir kas pavisam ļauns un ir pretējs Dieva likumiem.
    Tam komentāra autoram, kuram slimo bērni, iesaku nebaidīties no homeopātijā izmantotās svārstiņa metodes, tajā nav nekā slikta vai okulta. Varat pats savā ģimenē izmatot citu metodi, kas arī tiek pielietota homeopātijā. Šādi var pārbaudīt vai kāda viela ir vajadzīga(laba) konkrētam cilvēkam. Apsēdieties uz krēsla ar taisnu muguru un neatbalstieties pret atzvelkni, vienā rokā klēpī paņemiet kādu vielu, bet otru roku paceliet taisnu pleca augstumā un turiet to pēc iespējas stingri, bet otram cilvēkam pieliekot spēku jāmēģina iztaisnoto roku nospiest uz leju. Ja rokā daudz spēka tad produkts der, ja raoku pavisam viegli nospiets uz leju, tad šis produkts neder. Šādi varat salīdzināt dažādus produktus, piemēram, paņemiet glāzītē tēju un kafiju, vai ūdeni un šņabi. Lai izslēgtu kādu ietekmēšanos varat iesākumā izmēģināt ar līdzīgiem pēc izskata produktiem,piemēram ar ūdeni un šņabi, bet pēc rokā esošā spēka noteikti sajutīsiet, kurš produkts Jums nesīs labumu, bet kurš ļaunumu.
    Vai tiešām slimo bērnu tētis arī šajā metodē saskata ko ļaunu un pretēju Dieva gribai?
    Nu aizejiet pie Homeopāta nopērciet pudelīti izrakstīto zāļu un paņemiet ari paciņu izrakstīto tradicionālās medicīnas zāļu un, izmantojot roku spēka metodi, ar slimo bērniņu izmēģiniet, kuras zālītes tad būs derīgākas. Un tad pieņemiet lēmumu.
    Mans viedoklis ir tāds, ka Dievs atsaucoties uz Jūsu lūgšanām dod Jums iespējas ārstēt savus bērnus, bet Jums pašam protams šīs iespējas ir jāizmanto. Ja jūs būtu izsalcis un lūgtu Dievu, lai Jūs pabaro un tad kāds labs cilvēk piedāvātu Jums ēdienu, lai gan šis ēdiens būtu gatavots pēc citas receptes nekā ierasts Jūsu ģimenē, Jūs taču ēstu un remdētu un nebūtu šaubu, ka tā ir atbilde uz lūgšanām.
    Dievs ir radījis katru no mums un devis katram no mums spējas sajust, kas ir labs un ļauns, tapēc uzticēsimies arī sev.

  12. Anonīms saka:

    Raksta autors ir rūpigi centies studēt informāciju par homopātiju, tomēr raksts diemžēl ir ļoti tendenciozs. Tā kā neesmu profesionāle nedz homeopātijā, nedz arī ļoti garīgs cilvēks, neņemos citus mācīt. Tomēr arī Dr. Lazdiņam ir jātaceras, ka viņš nav Dievs tas kungs. Domāju, ka katrā no mums ir dabiskas spējas sajust, kas ir labs un kas ir ļauns, protams prasmīgi manipulējot ar Bībeles citātiem vai pieejamo informāciju par homepoātiju(kā juristi, kas tiesas prāvā attaisno slepkavas), ir iespējams pārliecināt, ka, piemēram, homeopātija ir kas pavisam ļauns un ir pretējs Dieva likumiem.
    Tam komentāra autoram, kuram slimo bērni, iesaku nebaidīties no homeopātijā izmantotās svārstiņa metodes, tajā nav nekā slikta vai okulta. Varat pats savā ģimenē izmatot citu metodi, kas arī tiek pielietota homeopātijā. Šādi var pārbaudīt vai kāda viela ir vajadzīga(laba) konkrētam cilvēkam. Apsēdieties uz krēsla ar taisnu muguru un neatbalstieties pret atzvelkni, vienā rokā klēpī paņemiet kādu vielu, bet otru roku paceliet taisnu pleca augstumā un turiet to pēc iespējas stingri, bet otram cilvēkam pieliekot spēku jāmēģina iztaisnoto roku nospiest uz leju. Ja rokā daudz spēka tad produkts der, ja raoku pavisam viegli nospiets uz leju, tad šis produkts neder. Šādi varat salīdzināt dažādus produktus, piemēram, paņemiet glāzītē tēju un kafiju, vai ūdeni un šņabi. Lai izslēgtu kādu ietekmēšanos varat iesākumā izmēģināt ar līdzīgiem pēc izskata produktiem,piemēram ar ūdeni un šņabi, bet pēc rokā esošā spēka noteikti sajutīsiet, kurš produkts Jums nesīs labumu, bet kurš ļaunumu.
    Vai tiešām slimo bērnu tētis arī šajā metodē saskata ko ļaunu un pretēju Dieva gribai?
    Nu aizejiet pie Homeopāta nopērciet pudelīti izrakstīto zāļu un paņemiet ari paciņu izrakstīto tradicionālās medicīnas zāļu un, izmantojot roku spēka metodi, ar slimo bērniņu izmēģiniet, kuras zālītes tad būs derīgākas. Un tad pieņemiet lēmumu.
    Mans viedoklis ir tāds, ka Dievs atsaucoties uz Jūsu lūgšanām dod Jums iespējas ārstēt savus bērnus, bet Jums pašam protams šīs iespējas ir jāizmanto. Ja jūs būtu izsalcis un lūgtu Dievu, lai Jūs pabaro un tad kāds labs cilvēk piedāvātu Jums ēdienu, lai gan šis ēdiens būtu gatavots pēc citas receptes nekā ierasts Jūsu ģimenē, Jūs taču ēstu un remdētu un nebūtu šaubu, ka tā ir atbilde uz lūgšanām.
    Dievs ir radījis katru no mums un devis katram no mums spējas sajust, kas ir labs un ļauns, tapēc uzticēsimies arī sev.

  13. Anonīms saka:

    Nejauši “iemaldijos” šajā mājas lapā un izlasīju rakstu un Jūsu komentāru. Manuprāt, Jums tas jāzina. Dakteris Lazdiņš ir miris. Nu jau vairākus gadus. Man bija gods viņu nedaudz pazīt. Dakteris bija terapeits ar vairāk kā 40 gadu stāžu. Pārliecināts kristietis arī padomju gados, cilvēks, kurš līdz savai nāves stundai ārstēja cilvēkus, un, kas nav mazsvarīgi -bez maksas.Baznīcas doktorāts,kurā viņš kalpoja, atradās tuvu stacijai un tirgum. Es reizēm brīnījos, ar kādu cieņu un rūpību viņš izmeklēja bomžus, dzērājus u.c.apkaimes ļaudis,kas, uzzinājuši par iespēju ārstēties mūsdienās bez maksas,čakli apmeklēja dakteri Lazdiņu un citus doktorāta ārstus.
    Es neesmu mediķis, tāpēc nekomentēšu A.Lazdiņa rakstu un Jūsu repliku. Zinu tikai vienu – šis ārkārtīgi pedantiskais un “vecmodīgi” godprātīgais cilvēks nekādā ziņā nav apzināti falsificējis kādus faktus, viņa perfektās vācu valodas zināšanas padarīja viegli pieejamu informāciju vācu valodā par Hanemani.
    Mēs katrs varam kļūdīties. Varbūt, kļūdījās arī dakteris Lazdiņš,nezinu. Es Jums rakstīju tikai tāpēc, ka vēlējos atbildēt Jūsu nobeiguma frāzei “gribot cienīt” – žēl, ka Jūs neiepazināties ar šo cilvēku. Es ticu, ka jūs abi dedzīgi strīdētos stundām ilgi…bet Jūs cienītu dakteri Lazdiņu.Noteikti.

  14. Anonīms saka:

    Nejauši “iemaldijos” šajā mājas lapā un izlasīju rakstu un Jūsu komentāru. Manuprāt, Jums tas jāzina. Dakteris Lazdiņš ir miris. Nu jau vairākus gadus. Man bija gods viņu nedaudz pazīt. Dakteris bija terapeits ar vairāk kā 40 gadu stāžu. Pārliecināts kristietis arī padomju gados, cilvēks, kurš līdz savai nāves stundai ārstēja cilvēkus, un, kas nav mazsvarīgi -bez maksas.Baznīcas doktorāts,kurā viņš kalpoja, atradās tuvu stacijai un tirgum. Es reizēm brīnījos, ar kādu cieņu un rūpību viņš izmeklēja bomžus, dzērājus u.c.apkaimes ļaudis,kas, uzzinājuši par iespēju ārstēties mūsdienās bez maksas,čakli apmeklēja dakteri Lazdiņu un citus doktorāta ārstus.
    Es neesmu mediķis, tāpēc nekomentēšu A.Lazdiņa rakstu un Jūsu repliku. Zinu tikai vienu – šis ārkārtīgi pedantiskais un “vecmodīgi” godprātīgais cilvēks nekādā ziņā nav apzināti falsificējis kādus faktus, viņa perfektās vācu valodas zināšanas padarīja viegli pieejamu informāciju vācu valodā par Hanemani.
    Mēs katrs varam kļūdīties. Varbūt, kļūdījās arī dakteris Lazdiņš,nezinu. Es Jums rakstīju tikai tāpēc, ka vēlējos atbildēt Jūsu nobeiguma frāzei “gribot cienīt” – žēl, ka Jūs neiepazināties ar šo cilvēku. Es ticu, ka jūs abi dedzīgi strīdētos stundām ilgi…bet Jūs cienītu dakteri Lazdiņu.Noteikti.

  15. Anonīms saka:

    Bet kas tad ir galvenais? Jusu parlieciba vai iespeja bernus izarstet? Astma nav nekads joks, ja neartste, ar laiku var palikt vel sliktak. Ari manam bernam ir astma, bernam tagad ir 3 gadi, no 8 menesu vecuma lietojam dazadus aerosolus, hormonu preparatus, it ka palidzeja.Bet tagad manam bernam sap kajinas, biezi vemj no visas tas kimijas, kas ir dota. Tad pasakiet man- vai labak man butu turpinat vinu mocit un gaidit kadas bus sekas? Labak es meginu homeopatiskas zales un ceru, ka organisms atkal spes atveseloties. Dievs redz , ka mes to daram sava berna del.

  16. jaana saka:

    Šoruden Sv.Jāņa baznīcas draudze atzīmēja 425.gadadienu kopš mūsu baznīcā Dieva vārds tiek sludināts latviešu valodā…

  17. uldis saka:

    ubuds

    Pagaidām vēl neesmu Sv. Jāņa draudzes loceklis. Bet kā cilvēks, kas ir, tā teikt, uz savas ādas pārliecinājies par Dieva varenību, varu vēl piebilst tikai to, ka Dievs ir radījis itin visu, ko vien mēs varam un pagaidām varbūt pat vēl nevaram iedomāties – visu veidu matēriju,laukus, enerģijas un, protams, arī ūdeni ar tā unikālajām un līdz galam vēl neizzinātajām īpašībām. Un attiecībā uz ūdeni varbūt būtu vietā atcerēties Genesis 1:2 “…The raging ocean that covered everything was engulfed in total darkness, and the Spirit of God was moving over the water”.

  18. juris saka:

    Ir nu gan mums te izteikšanās brīvība. Tikai jaunajiem draudzes locekļiem brīdinājums – katrs vārds, kas tiek te rakstīts, nav jāuzskata par draudzes un luteriskās konfesijas uzskatu. Mēs savus uzskatus paužam no kanceles. Te varat paši dalīties un mainīties domām.
    Bet patiesība bieži vien ir tur – ārā no mājas lapas.

  19. uldis saka:

    Tādi tā sauktās jaunās fizikas jēdzieni kā torsionu lauki, informācija, smalkā matērija, tumšā matērija un daudzi citi nekādā ziņā nav saistāmi ar okultismu. Tāpat arī hipotēze par ūdens atmiņu no dziednieku un burvju arsenāla jau sen ir pārtapusi par zinātnisku faktu. Domāju, ka niecīgas ārstniecisko augu vai citu materiālu piedevas nodod ūdenim tajos esošo informāciju ar torsionu vai cita nesēja-lauka starpniecību, un ūdens šo informāciju saglabā, attiecīgi izmainot savu kristalisko struktūru. Cilvēks vai attiecīga iekārta veic tikai mehāniska kratītāja funkciju.

  20. Anonīms saka:

    Tā sauktajā jaunajā fizikā tādi jēdzieni kā informācija, torsionu lauki, smalkā matērija u.c. nekādā ziņā nav saistāmi ar okultismu. Un arī hipotēze par ūdens “atmiņu” jau sen vairs nav hipotēze. Tādejādi informācija no ārstniecības auga vai cita ūdenī ievietota materiāla objekta var tikt nodota ūdenim un tur saglabāta. Cilvēks vai iekārta veic tikai mehānisku darbību – kratīšanu.

  21. Anonīms saka:

    Murgs! Vai mēs atgriežmies Viduslaikos?????Tā izskatās, ka drīz sārtus sāks gatavot..:(Pateicoties homeopātijai daudzi tiek dziedināti..tie kuri nedrīkst lietot tradicionālos medikamentus,kas kā zināms ārstē vienu orgānu bet citu bendē..

  22. Jurz saka:

    Manuprāt būtu jāsāk ar to, ka kaut kā nesaprašana vai nezināšana, vai pretējā pierādīšana nevar tikt uzskatīta par pierādījumu šādās lietās.

    Tas ka nav izpētīts kā īsti darbojas homeopātija uzreiz nenozīmē ka tas tātad ir sātans. Jūs taču nedomājat ka mašīnā iemiesojies sātans tikai tāpēc ka neredzat zirgus iejūgtus priekšā.

    Pašlaik notiek interesanti pētījumi kvantu hologrāfijas jomā, kas iespējams izskaidros telepātijas jeb informācijas teleportācijas telpā darbības principus. Kā viena no implikācijām varētu būt arī izskaidrojums ‘ūdens atmiņai’, kas, cik es noprotu, ir ļoti tuvu homeopātijai.

    Varam pieņemt ka homepātija ir cilvēces netīšām atklāts nākotnes līdzeklis, līdzīgi kā kaķis, piemēram, ir atklājis, ka uzminot uz pults ar ķepu var izsaukt dažādas bildes un skaņas no istabas otrā kaktā stāvošās kastes..
    :)

    a.c. Jurz

  23. pavelnau saka:

    Vairākus gadus kalpoju cilvēkiem, strādājot par ārstu, es ar katru dienu pārliecinos par to, jo vairāk cilvēks ir diletants un mazāk zin konkrētā jomā, jo vairāk viņš kritizē, spekulē ar dogmām, pat falsificē faktus, lai tikai pieradīt, ka „ar riteni tomēr var braukt”. Tur, kur uzspiežas dogma, tur sublimējas muļķības. Pieradīt – nozīmē atmaksāt, atmaksāt = nokaitēt. Vai visām tam var stāvēt Dievs blakus? Ļoti šaubos. Savos demagoģiskos secinājumos par homeopātiju
    mediķis(?) A.Lazdiņš mēģināja pievienot esošo medicīnisko zinātne – homeopātiju, pie okultām, mistiskām lietām, falsificējot S.Hānemaņa biogrāfiju, nejēdzot ne metodes būtību, ne homeopātiska medikamenta iedarbības principus, faktiski parādot mums, ārstiem savas, piedodiet, uzvešanās. Ja god. A.Lazdiņš kaut nedaudz būtu zinājis neirofizioloģijas pamatus, viņš saprastu, ka cilvēka centrālā nervu sistēma darbojas homeopātiskā mērogā.
    10 11-jā pakāpē centrālās nervu sistēmas šūnas savstarpēji iedarbojas caur 10 14-jā pakāpē sinapsiem, kas sava kārtā izdala mediatorus 10 10-jā pakāpē mol devā. Jautājums : kā mediatori 10 10-jā pakāpē var vispār kaut ko regulēt, taču tur gandrīz nav nekādas materiālas vielas? Bet organismā tomēr patstāvīgi notiek sarežģīti neiroendokrinie un citi procesi. Nevajag, Lazdiņa kungs, jaukt Dieva likumus ar savu nezināšanu! Daudz godīgāk būtu pateikt, ka nezināt kas ir homeopātija un kā tā zinātne darbojas, tāpēc nepieņemiet viņu, nevis analizēt, spriest par to, ko nejēdzat. Varu piedāvāt Jums iespēju iziet homeopātiskus kursus pie P.Stradiņa universitātes ārstu kvalifikācijas celšanas fakultātē. Kā kursu projekta vadītājs varu šo iespēju Jums organizēt bezmaksas. Mēģināšu pamatot savu ironisku reakciju uz Jūsu diletanta pozīciju. Tātad, homeopātiskā ārstēšana notiek saskaņā ar vienotu plānu, kura pamatā likts līdzības princips. Nekādas maģijas, mistikas, šeit nenotiek Ārstnieciskajai patoģenēzei vai ārstnieciskajai slimībai jāatbilst dotā slimnieka stāvoklim. Tā pamatā ir vienāds funkciju traucējums, ko izsauc ārstnieciskā viela un slimību radošais faktors. Abos gadījumos ir vienādi traucēta organisma pašregulācija. Organisma normālas darbības atjaunošanai homeopātiskais ārstnieciskais līdzeklis tiek dots niecīgi mazās devās. Šādas ordinācijas mērķis ir izraisīt vismazāko iespējamo kairinājumu receptoros, kas vērsti uz doto kairinājumu.
    Homeopātiskais ārstniecības līdzeklis, esot informācijas nesējs, savā mazajā devā satur niecīgu enerģijas porciju, kas tomēr ir pietiekama, lai iekustinātu visu organisma regulācijas sistēmu. Par ārstniecības līdzekļa iedarbības efektu ārsts homeopāts izdara secinājumu pēc slimnieka reakcijas rakstura. Reakciju pastiprināšanās jeb agravācija signalizē ārstam, ka zāles izvēlētas pareizi, taču deva ir pārāk liela. Mainot dalījumu, ārsts iegūst vēlamo efektu. Ja patoloģiskās rekcijas jeb signāli turpinās, tiek nozīmēts cits līdzeklis. Pilnīga signālu izzušana liecina par izveseļošanos.
    Uz to, ka slimnieka nervu receptori ir ieregulēti uz doto informāciju, norāda slimnieka reakciju līdzība ar ārstnieciskā līdzekļa reakcijām. Tikai tādā veidā var izskaidrot to, ka niecīgi mazais ārstniecības preparāts spēj izraisīt lielu ārstniecisko efektu. Piemēram, homeopātisks preparāts no augu grupas: Nux vomica.
    Tā iedarbību uz organismu nosaka galvenokārt alkaloīds strihnīns – spēcīgs galvas, iegareno un muguras smadzeņu un visu maņu orgānu kairinātājs. No tā iedarbības uz organismu paaugstinās redzes, dzirdes un ožas asums, ādas jutīgums, pastiprinās elpošanas un vazomotorā
    centra uzbudināmība, kas izpaužas ar palēninātu sirdsdarbību, asins spiediena un nervus vagus uzbudinājuma paaugstināšanos, spazmu parādīšanos gremošanas trakta muskuļos. Nux vomica ārkārtīgi pastiprina muguras smadzeņu reflektoru uzbudināmību, kā rezultātā pat pieskaršanās ādai izraisa visu skeleta muskuļu spazmas. Niecīgajā devā Nux vomica, ko satur viens cukura zirnītis vai viena lāsīte spirta šķīduma dalījumā 100 -6 vai 100 -12, atrodama, kā šifra kodā, visa tā iedarbības daudzveidība.
    Kā saprast organisma noregulētību uz Nux vomica? Šī preparāta ārstnieciskā iedarbība notiek tikai tāda slimnieka organismā, kam ir tie vai citi traucējumi Nux vomica līmenī, par kuriem ārsts var spriest pēc slimnieka uzbudinājuma un veselas virknes patoloģisko reakciju. Slimnieks ir nervozs, žēlojas par spazmām barības vadā, kuņģī, par spastisko kolītu, viņš baidās caurvēja, visniecīgākās vēja pūsmiņas, no kuras pastiprinās viņa spazmas, viņš cieš no galvassāpēm, bezmiega un paaugstināta asinsspiediena. Homeopātijā Nux vomica ir viens no galvenajiem regulatoriem nervu sistēmai, ko novedis uzbudinājuma stāvoklī pārmērīgs darbs, aplams dzīvesveids, nesātīga smēķēšana un spirtoto dzērienu lietošana. Rezultātā, ja ārsts redz savā priekšā šādu pacientu ar Nux vomica raksturīgajām sūdzībām, bet atbilstošu zarnu vīrusa ainai, tad kolēģim ir tiesības pacientam nozīmēt šo preparātu, ignorējot infekcijas aģenta nosaukumu, pareizāk sakot, neieciklējoties uz to, un tad pacienta stāvoklis uzlabosies bez sekām viņa veselībai.
    Homeopātisko zāļu ārstnieciskā iedarbība var iestāties ātri pat pēc vienas zāļu devas iedzeršanas, taču vairākumā gadījumu ārstniecisko kairinājumu nākas daudzkārt atkārtot.
    Lai veiktu ārstēšanu ar homeopātisko metodi, jāzina ārstnieciskās patoģenēzes un jāmāk tās diferencēt. Homeopātiskā metode ir holistiskas, individuālas terapijas metode, nevis kāda atsevišķa orgāna ārstēšana. Tā ir slimnieka, nevis slimības terapija. Katra slimnieka subjektīvo sajūtu raksturs ir atšķirīgs no citu slimnieku sajūtām ar līdzīgu saslimšanu. Objektīvo simptomu, pie kuriem pieder arī laboratoriskie izmeklējumi, svarīgo nozīmi vienlīdz augstu vērtē gan akadēmiskās medicīnas ārsti, gan ārsti homeopāti. Subjektīvo sajūtu kā organisma traucētas pašregulācijas signālu detalizēts uzskaitījums pagaidām nepieciešams tikai ārstiem homeopātiem.
    Beigās gribu uzdot retorisku jautājumu : kas vairāk ir pret Dieva likumiem – nomākt ķermeni ar pretdabiskiem ķīmiskiem līdzekļiem vai ar dabiskiem preparātiem niecīgā atšķaidījumā stimulēt organisma spējas cīņai ar slimību?
    Gribot cienīt,
    Pāvels Naumovs, ārsts homeopāts.

  24. harijs saka:

    Es jau vairākus gadus lūdzu no Dieva saņemt atbildi par to kas ir homeopātija. 90 gados mani vecāki mani veda pie homeopātes ārstēties un viņa ar svērteņa palīdzību noteica, kuras no izvēlētajām zālēm (cukura bumbiņām) man būs jālieto. Vēlāk es lasot bībeli uzzināju, ka Dievs brīdina mūs, lai neejam pie zīlniekiem. Tad es sāku domāt, ka homeopāte toreiz lietoja zīlēšanu, lai noteiktu manu atbilstību zālēm un es paliku piesardzīgs un vēlējos uzzināt vairāk, kas ir homeopātija. Vai tas ir dabisks vai tomēr mistisks (maģisks) ar garīgām lietām saistīts ārstēšanās līdzeklis. Pagaidām es savai sievai lūdzu bērnus pie homeopātiem nevest, kaut arī jau veselu gadu abi bērni regulāri pēc saaukstēšanās pastiprināti klepo un pulmanalogs (asmas vai klepus ārsts) ir uzstādījis diagnozi “astma vieglā formā” (nu tā es to saprotu). Izrakstītās zāles arī ir ļoti dārgas. Cālī – māmiņu portālā vecāki raksta, ka tieši homeopāti ļoti spēj šādos gadījumos palīdzēt un man paldies Dievam, sieva tomēr paklausīja, un negāja pie homeopāta, bet es nezinu cik ilgi vēl, jo bērni turpina bieži slimot. Tomēr es katru reizi, kad bērni slimo lūdzu, lai Dievs tos dziedina. Jāatzīst, ka negribās bērniem dot zāles, jo sevišķi antibiotikas, jo ģimenes ārsts skaidroja, ka tās izjauc organisma izveidoto spēju sevi pasargāt (imunitāti). Tomēr ja bērnam ir stipri saslimis, tad es piekrītu šīm zālēm. Ar sievu neesam vienojušies, ka homeopātiskās zāles nelietosim, jo pašam nav argumentu un pārliecības, kā pateikt, ka zālēs ir garīgas nevis dabas vielas. Tomēr iekšēji savā sirdī jūtu, ka tās nav dabīgas, bet ir garīgas. Es ticu ka Dievs spēj palīdzēt un dos gudrību un spēku pastāvēt šajās lietās un atklās patiesību, ja turpināšu to meklēt.

  25. Anonīms saka:

    Es jau vairākus gadus lūdzu no Dieva saņemt atbildi par to kas ir homeopātija. 90 gados mani vecāki mani veda pie homeopātes, un viņa ar svērteņa palīdzību noteica, kuras zāles man būs jālieto. Vēlākos gados, kad lasīju bībeli, uzzināju, ka zīlēšana pēc Dieva domām cilvēkam nodara ļaunumu, tāpēc arī atceroties, kādā veidā homeopāte noteica vai lietot zāles vai nē es izdarīju secinājumu, ka šī ārstēšanas metode visdrīzāk ir saistīta ar zīlēšanu. Tāpēc kļuvu piesardzīgs un centos uzzināt vairāk. Vai tas ir babisks vai tomēr mistisks (maģisks) ar garīgām lietām saistīts ārstēšanās līdzeklis. Pagaidām es savai sievai lūdzu bērnus pie homeopātiem nevest, kaut arī jau veselu gadu abi bērni regulāri pēc saaukstēšanās pastiprināti klepo un pulmanalogs (asmas vai klepus ārsts) ir uzstādījis diagnozi “astma vieglā formā” (nu tā es to saprotu). Izrakstītās zāles arī ir ļoti dārgas. Cālī – māmiņu portālā vecāki raksta, ka tieši homeopāti ļoti spēj šādos gadījumos palīdzēt un man paldies Dievam, sieva tomēr paklausīja, un negāja pie homeopāta, bet es nezinu cik ilgi vēl, jo bērni turpina bieži slimot. Tomēr es katru reizi, kad bērni slimo lūdzu, lai Dievs dziedina. Jāatzīst, ka pats pagaidām vēl esmu ļoti gļēvs attieksmē pret jebkurām zālēm un katreiz, kad bērni slimo negribās bērniem dot zāles, jo sevišķi antibiotikas, jo uzskatu, ka tās izjauc organisma izveidoto spēju sevi pasargāt (imunitāti). Tomēr nākas tās dot. Turklāt ar sievu neesam vienojušies, ka homeopātiskās zāles nelietosim, jo man nav argumentu, kā noteikt, vai zālēs ir dabas vielas vai garīgas. Tomēr iekšēji savā sirdī jūtu, ka tās nav dabīgas, bet ir garīgas. Es ļoti ceru ka Dievs mūsu ģimenē dos gdrību un palīdzēs saprast šīs lietas. To vēlu arī jums.

  26. Anonīms saka:

    Raksts lieliski atklaaj bazniicai raksturiigo tumsoniibu un sastingumu- viss kas nenaak no mums un neslavee muus ir ljaunums! Taapat viss ko mees nesaprotam un nemaakam izskaidrot ir ljaunums! Taa juus dedzinaajaat tos, kas kaadreiz apgalvoja, ka Zeme nav visuma centraa un taa juus tagad bruukat virsuu tiem kas meklee un atljaujas apshaubiit juusu “patiesiibu”! Tumsonjas! Nozheelojami juus esat- pashi akli bet sevi par celjvezhiem saucat! :)

  27. Anonīms saka:

    1) Nu jau neviens homeopāts vairs negatavo zāles pats, bet tās normāli iegādājas aptiekā, pie tam nevis šķidrā veidā, bet cietās lodītēs. Bet, protams, var apgalvot, ka tās sastāv no tīras glikozes vai cukura vai vēl kādas citas pildvielas. Tādā gadījumā te veselas fabrikas nodarbojas ar buršanu.
    2) Vai tiešām akadēmiski izglītotam cilvēkam nav kauns ievietot rakstu ar tik drausmīgām pareizrakstības kļūdām?

  28. Anonīms saka:

    `bet iedarbība uz psihi vai arī spēja izraisīt vispārēju organisma sabrukumu nav konstatēta ne ārstnieciskām, ne toksiskām devām` – ja pareizi saprotu, tad šis vēstījums attiecināts uz mūsdienu klasisko medicīnu un tās medikamentu arsenālu jeb, kā to vēl mēdz dēvēt, ķīmiju. Bet tas mani mulsina. Jo raksta jau arī , ka arī šīs zāles neprasmīgi pielietotas(ja nav izdevies uzstādīt pareizu diagnozi, ja ir pasvešas pašiem mediķiem, jo liela daļa šo zāļu ir jaunas un mūsu praksē vēl nepārbaudītas), jau ar savām blakusparādībām vien, kas aprakstītas lietošanas noteikumos, pieļauj novest cilvēku prātu stindzinošos stāvokļos. Ko tad beigu beigās – neticēt nevienam medicīnas novirzienam un mocīties agonijā? Zinu distoniķi (kam traumēta veģetatīvā nervu sistēma), kas saka – man ģimenes ārsts ieteic – vajag tikai domāt labas domiņas un viss būs kārtībā, bet, kad es smoku nost no gļotām un elpas trūkuma naktīs, kā es vispār lai spēju domāt labas domiņas…

  29. Anonīms saka:

    Tas kas aprakstits minetaja raksta tiek praktizets ari musu sabiedriba.Tas ir nekas cits ka samanisms,jo tie savos ritualos pielieto augus ,izmantojot gan lai palidzetu ,gan lai izmantotu dazadu launpratibu veiksanai.Turklat sie launie samani veic dazadas manipulacijas caur dabu ,nemot no tas speku un izmantojot to dazadu launpratigam darbibam.Pati esmu sadu samanu -launu okultistu upuris.Turklat siem cilvekiem ir speja manipulet ar manu kermeni.Neesmu vienigais upuris.Tie ir sabiedriba zinami cilveki,kas slepjas aiz liekulibas maskas-Sandra Zvigule un Kaspars Zvigulis.Sie cilveki darbojas ari pret manu gimeni ,protams sadas lietas pieradit nevar ,minesu vien to ka so aktieri pazistu kops bernibas.So darbibu pamata ir izklaide ,kroplojot citus cilvekus .Mans kermenis ir izkroplots ,bet biju skaista jauna sieviete.Patikami parsteidz baznicas speja redzet!!!

  30. Anonīms saka:

    Tas kas aprakstits minetaja raksta tiek praktizets ari musu sabiedriba.Tas ir nekas cits ka samanisms,jo tie savos ritualos pielieto augus ,izmantojot gan lai palidzetu ,gan lai izmantotu dazadu launpratibu veiksanai.Turklat sie launie samani veic dazadas manipulacijas caur dabu ,nemot no tas speku un izmantojot to dazadu launpratigam darbibam.Pati esmu sadu samanu -launu okultistu upuris.Turklat siem cilvekiem ir speja manipulet ar manu kermeni.Neesmu vienigais upuris.Tie ir sabiedriba zinami cilveki,kas slepjas aiz liekulibas maskas-Sandra Zvigule un Kaspars Zvigulis.Sie cilveki darbojas ari pret manu gimeni ,protams sadas lietas pieradit nevar ,minesu vien to ka so aktieri pazistu kops bernibas.So darbibu pamata ir izklaide ,kroplojot citus cilvekus .Mans kermenis ir izkroplots ,bet biju skaista jauna sieviete.Patikami parsteidz baznicas speja redzet!!!

  31. Anonīms saka:

    Cilvēki ir apmāti. Sabiedrībā valda apziņa, ka “homeopātisks” ir tas pats, kas “dabisks”, un bieži šo vārdu lieto arī tādā nozīmē. Diemžēl nepareizi. Tā kā termins nāk ne no Latijas, tad nozīme ir sašķobījusies un cilvēki šo vārdu lieto gan ar nozīmi “homeopātisks, t.i. potencets” gan “dabisks”.
    Vienīgā iespēja – skatīties uz cipariņu D…
    Tinktūras, novilkumi, eļļas no augu valsts ir labas un atzīstamas, bet ūdens vai šņabis, kurā ir 2 molekulas citas vielas….nu, spriediet paši.

  32. Anonīms saka:

    Meklēju kā savam zāļu novārdzinātajam tētim varētu palīdzēt,izlasīju arī šo. Nepārliecina,kāds gan homeopātijai ir sakars ar buršanu, zīlēšanu? Tā ir Dieva doto organisma aizsargspēju stiprināšana.Ja Hāmanis arī bija brīvmūrniku ložā, tas nenozīmē, ka līdz ar to nevarētu būt labas novērošanas spējas, kas kalpotu, lai at vieglotu cilvēku ciešanas.Lūrēt un urķēties aiz kuras labās lieta velns aizslēpies, ir patoloģiski.

  33. IwI saka:

    Interesants raksts. Es homeopātiju saprotu ar dabīgu vielu kopu, kas pateicoties to ķīmiskajai reakcijai iedarbojas tieši tā. Zinu, ka dažas vielas ir tās, kas tika izmantotas, kad nebija ķīmisku zāļu savienojumu.
    Princips ir līdzīgu ārstē ar līdzīgu, tā pat kā ar potēm.
    Mans viedoklis ir tāds, ka homeopātijas pamatlicējs ar homeopātiju domāja citu, nekā šīs dienas homeopātiju. Tas ir līdzīgi kā, ka man jāskaidro, ka luterāņi nav lutera dzīves piekritēji; kad man kāds stāsta kāds, luters šo darīja to darīja, to uzskatīja, un tad jautā man, vai es arī tā uzskatu.

  34. Dace saka:

    Nu es homepātiju saprotu citādi- kā kumenlīšu tēju, propolisu u.tml. Arī no šīm vielām pagatavotus preperātus.

  35. Reinis saka:

    Spēcīgs raksts bez šaubām.
    Bet,lasot šo te: “Labāk ar Kristu slims, neka bez Kristus vesels,” man prātā nāk nomirusī 16 gadīgā Jehovas lieciniece, kura pati un kuras ģimene aizliedza asinis pārliet.

Pašlaik komentāri ir slēgti šim rakstam.

Powered by WordPress